četrtek, 7. februar 2008

Trafficswarm

Sem že utrujen pa bom samo na kratko opisal en traffic exchange stran.

Ker za dobro poslovanje potrebujemo tudi promet sem se odločil da bom napisal nekaj o izmenjavanju prometa. Teh programov je ogromno in vsak ima prednosti in slabosti. Prijavil sem se na http://www.trafficswarm.com.

Je tudi affilite program, služiš pa tako, da tisti pod tabo nadgradijo v pro verzijo. Zaenkrat se mi to ne zdi nujno, ker za promocijo je navaden račun prav zadosti.
Da lahko prikažete vaš link, morate najprej dobiti nekaj točk. Te zbirate z gledanjem oglasov, ki so jih drugi objavili. Moram reči, da sem kar nekaj zanimivih stvari zvedel prek teh oglasov, tako da ni čista potrata časa. Za vsak ogled dobite od 1-5 točk. Pa še vsako toliko kak dodaten bonus.

Jaz imam stran z reklamami odprto v novem oknu in med brskanjem vsake 20s kliknem na drugo. Tako sem kar hitro nabral veliko točk. Pa tudi veliko jih sploh ne potrebujete, saj vas vsak klik na vašo povezavo stane 1 točko oz 4 če je oglas velik (3 če ste pro uporabnik). Razmerje je torej nekje 1:2.5 v vašo korist. Sicer velik klikov ne boste dobili, objavil sem 5 strani, pa povprečno vsaka dobi od 5-10 klikov na dan. Bolje kot nič.

Imajo tudi loterijo, če imate preveč točk, lahko malo gemblate.

Pravkar sem se pridružil še eni podobni strani http://trafficg.com.
Mojo stran sem šele objavil pa že dobil klik. Dobro kaže :D

Jutri, če bom imel dovolj časa bom pisal o zanimivem programu, ki sem se mu pridružil ta teden.

Ni komentarjev: