petek, 8. februar 2008

My Berry Tree

To je pa program, ki je posebno zanimiv, zaradi unikatnega payplana.

Kaj počneš ?
V bistvu moraš bit naročen na izdelek, ki te s poštnino stane 56$ mesečno.
Gre za napitek, ki vsebuje ogromno mineralu in naj bi pomagal regulirati krvni sladkor, pomagal prebavi, preprečil prostim radikalom uničevati DNK, čistil jetra in ledvica in mnogo drugih stvari.
Več lahko izveste s klikom na sliko.

Ta produkt je od podjetja, ki se s tem ukvarja že 8 let in imajo poleg tega še veliko drugih izdelkov(predvsem za zdravje). Ampak več o tem naslednjič, ko bom to podjetje opisal.

No zdaj, ko smo naročeni, kako zaslužimo ?
Tukaj postane zdaj zadeva precej zanimiva. Sicer je možno, kar veliko zaslužiti ampak to je za tiste k spadajo med guruje. Pričakovano je da prideš v letu, do nekje 700-1000$ mesečno. Seveda je to odvisno tudi koliko ljudi dobiš pod sabo. Da se veliko več, 1336$ je cilj. Toliko ti namreč prinese polno drevo. Ko ga napolniš ti pa dodelijo drugo drevo. Ampak to še ni vse, myberrytree je unikaten zato, ker ne služiš samo od tistih pod sabo ampak od vseh. Ja prav ste razumeli, od vseh, ki so aktivni. (to pomeni da si naročen)
Da bo bolj jasno bom razložil kako to deluje.

No prvo kako je sestavljen downline.

Na prvi veji imate prostora za 8. Za vsakega dobite 7$. Torej če prvo vejo napolnite, ste v plusu.
Druga veja ima prostora za 64 ljudi (8 pod vsakem od vaših 8 na prvi veji) vsak vam da 4$ torej zdaj dobite 312$.
Zdaj pa še tretja veja tukaj je prostora za 512 ljudi in vsak vam da 2$ in imate 1336$. Pol je pa treba začet novo drevo.

Kako dobit člane ?
No eno je da aktivno promovirate Berry Tree tako kot zdaj jaz. Za vsakega, ki se včlani dobiš 27$ dodatno. Plus, ker ste njegov direktni sponzor, dobite še BMCje od njega in pa od tistih, ki jih bo on pripeljal noter. To si zapomnite, ker je zelo pomembno. Bolj podrobno o tem kasneje.

Drugo je, ker je na prvi veji samo prostora za 8 ljudi, vam bo vaš sponzor (če je že dobil 8 ljudi), podaril vse, ki jih sam pripelje še noter. Tu se vidi timski duh. Zelo dobro je, da imate kontakte med sabo, pa sodelujete, tako da je najbolje za vse.
Seveda ima on veliko interesa, da rekrutira tudi če že ima polno prvo vejo. BMCje dobiva, 27$ pa tudi, da dobi novo drevo mora popolnoma napolniti prvo.

Tretje in zelo dobro je to, da tudi podjetje nameni del sredstev, ki jih dobi od prodaje tega izdelka
za promocijo in vsake toliko časa naredijo spillover. Tako razdelijo člane vsem, ki nimajo še polnih prvih vej.
To pomeni, da lahko tudi brez rekrutiranja, napolnite vaše drevo, sam bi za to rabili veliko časa.

Do zdaj ste služili samo z ljudmi pod sabo, kako pa pridemo do dobička, ki ga generirajo vsi?

Za vsakega člana se v nagradne bazene da od 0.5$-2.5$. Na začetku so 3 bazeni. Bronze (10BMC), Silver(25BMC) in Gold(50BMC). Pri Bronze se štejejo samo vaši plus od direktno sponzoriranih članov. Za druga dva pa še eno stopnjo več. Cilje je da pridemo v bronze, ker tukaj lahko rečemo, da že nekaj zaslužimo.
Trenutno je okoli 92$ in rase. Realno pričakujejo, da bo presegel kmalu 100$ pa prišel tja do 150$. Če pridete do Silver dobite izplačilo iz obeh(vsaj še enkrat toliko). In tako naprej.
Dodatnih bazenov je še 9, sam o njih kdaj drugič, ker je potrebno biti že kar velik, da pridaš do tja. Se pa za te bazene BMCji štejejo na 3 nivojih, tako da je to mogoče z nekaj sreče pa z dobrim rekrutiranjem. So pa pol že kar velika izplačila.

Kako do tako pomembnih BMCju?

Poleg tega, da jih dobite od direktno sponzoriranih, dobite tudi 1 na vsake 2 mesca, v katerem ste na izdelek naročeni. In enega zastonj, če nadgradite iz FREE v navaden račun v enem tednu.

Dobite jih pa tudi, če ste aktivni član v Nutronixu. Tega bom opisal jutri. Sicer 1 na 4 mesce, če ste Jr. Executive (kar je najmanj, da lahko služite tudi tam) oz 1 na 2 mesca če ste Executive, kar je naslednja stopnja.

Tisti, ki si lahko privoščijo lahko kupijo CEMe. Joj spet neka nova kratica, a nič hudega. Če pogledate tam, kjer sem vam govoril o spilloverju, katerega podjetje naredi, bo vse takoj jasno. Vi v bistvu dobite nekoga pod vami, ki ga niste sponzorirali (nima sponzorja oz je to podjetje). Nekdo lahko kupi sponzorstvo za 111$ po glavi. Tako si lahko na lažji način naberete BMCje, ki so tako rekoč bolj pomembni kot tistih 7$, ki jih dobite zato ker je pod vami.

Ampak to še ni vse, ker so tako sigurni vase, imajo guarantee denarja nazaj za tiste, ki dosežejo Bronze poll. Seveda ga noben ne bo vzel, ker takrat že služi.

Tukaj lahko služite brez delati popolnoma nič, sam boste mogli kar neki časa čakati( 18mescu, da dosežete bronze pool) in plačevati za izdelek (vsaj neki, bolje kot plačevati za nič kot v nekaterih programih). Vsaj zdravi boste. Lahko temu rečete pametna investicija.

Še en bonus. Omogočijo vam, da produkt in seveda celoten berry tree process preizkusite brezplačno oz plačate 5$ poštnine.

Če vas to zanima, je tukaj link za brezplačno včlanitev. My Berry Tree
Raje počakajte na mojo naslednjo objavo(upam da jutri), kjer bom predstavil še drugi del podjetja in pa orodje s katerim si lahko pomagate pri oglaševanju. Tesno so povezani med sabo in za tiste, ki želijo resno it v to je bolje da se prvo tam včlanite, ker dobite tudi tam 1 mesec zastonj.


Se malo o mojih izkušnjah do zdaj.
Notri sem en teden in sem registriran pri obeh. Do zdaj imam 11 kandidatu pri berry treeju in 2 pri nutronixu. Nisem še oglaševal resno. Zelo bi rad da bi vsaj prva veja bila bolj slovenska, zaradi sodelovanja.
Če se bo kdo včlanil, se veselim najinega sodelovanja.

My Berry Tree

2 komentarja:

sebastjan pravi ...

Zdravo

Zsledil sem že ta posel in se pred kratkim tudi zanj zanimal. Poslali so mi domov katalog in pa brezplačni vzorec enega njihovega izdelka.
Stvar me resno zanimaodločil se pa nisem zato ker ne razumemprav dobro angleško in bi imel probleme pri razumevanju dela.
Slučajno sem dobil tvojo stran in vidim da se ukvarjaš s tem pa bi me resno zanimalo to delo. Prosil bi te da mi poveš malo kako poteka to delo ( ali je potrebno sponzorirati ljudi ) in seveda ali se resnično da kaj zaslužiti. Lahko mi pišeš na moj email ali pa se slišiva po telefonu ali se dogovoriva za sestanek če mi zaupaš od kje prihajaš. Jaz sem iz okolice Nove Gorice.

Hvala za odgovor

Tadej pravi ...

Živjo,
dodaj me na MSN : bcmaverik@hotmail.com

al pa pošlji e-mail na tadejhumar@gmail.com

Jaz sem pa prav iz Nove Gorica ampak večino časa preživim v Ljubljani.