ponedeljek, 4. februar 2008

Reverse Funnel System part 1

Kot sem obljubil se bom danes malo razpisal o tem "fenomenu".

Obljublja velike zaslužke v kratkem času, za prijavo naj bi dal 50$, ki jih v primeru zavrnitve dobiš nazaj. V primeru, da ne zaslužiš, ti obljubljajo kar 3x povrnitev denarja. (150$) Do tukaj zgleda vse super, kje je keč se vprašaš.

Prvo pa Kaj je RFS in kaj promovira?

To je sistem reklamiranja narejen posebej za reklamiranje produkta, o katerem nič ne povejo na njihovi strani. No gre se za članstvo v klubu, ki omogoča poceni počitnice od 300$-700$ na teden odvisno kam greš pa kako kvalitetno želiš biti nameščen. Najmanj naj bi bilo 3 zvezdice. Pogovarjal sem se z ljudmi, ki so člani tega kluba, pa niso člani RFSa in ne promovirajo, tako da niso imeli razlogov, da bi me poskušali z lažmi spraviti noter.
Vsi so mi dali precej pozitivna mnenja. Predvsem so bili navdušeni nad podporo uporabnikom, pa tudi nad kvaliteto. Tako sem se odločil, da se bom poizkusil v promoviranju tega kluba, sam ne še zdaj in ne prek RFSja.

Zakaj mi RFS "smrdi" ?
No do zdaj sem prišel le do prošnje za članstvo v RFSju. Kako pa naprej? No, ko si sprejet (seveda da ne zavračajo ljudi) ugotoviš šele v kaj si se spustil. Če hočeš zaslužit se boš moral v ta klub včlanit. Koliko to stane ? 2 paketa ti predstavijo Gold (stane 1500$ in traja 3 leta) ter pa platinum, ki stane 3000$ je pa doživljensko članstvo. Odvisno kaj vzameš tudi določa zaslužek, ki ga pol dobiš za vsako prodajo. Lahko pa naredite kot jaz in se samo pridružite neki ekipi pa ne plačate nič dokler ne naredite prve prodaje oz poteče eno leto. Seveda ekipa ne sme promovirat RFS, ker vam tega ne bodo dovolili.
Ne povejo tudi, da si lahko tudi samo predstavljaš podjetje in te stane 100$ letno (vključuje stran na kateri si kupci lahko pogledajo videote pa se vlačnijo pod tabo). To je samo prva investicija, ki jo moraš naredit, sledi še "članstvo" v RFS ki stane 300$ na mesec, ta ti omogoča dostop do reklam pa drugih orodij za promoviranje. Priporočajo ti da vložiš od 2000 do 5000$ v promocijo. Hmmm tako te stane od 5000$-8000$ za začet. Kar veliko za navadnega državljana.
Že to, da te informacije prekrivajo na začetku, mi ni všeč. Pa ko sem malo po forumih brskal, sem zasledil kar veliko razočaranih RFS uporabnikov, dejali so, da vsa ta napredna orodja sploh ne delajo tako, kot je bilo obljubljeno pa da podpora je precej slaba. Res je, so ljudje, ki zaslužijo precej prek RFSja ampak ti so na vrh piramide.
Osebno ne bi mogel promovirat nekaj takega v kar ne verjamem in da nekomu, ki se trudi ne prinaša dobička.

Pridružil sem se ekipi, ki uporablja samo svoja sredstva za promoviranje in mi je moj sponsor pisal, da ko bom pripravljen promovirati,naj mu pišem in bova skupaj naredila plan. On se poklicno ukvarja z marketingov in mi bodo njegovi nasveti sigurno pomagali na moji poti.
Dokler ne bom videl dobička in dela potrebnega zanj ne bom nikogar rekruital pod sabo z obljubami dobička. Promoviral bom izključno članstvo v klubu, ki ponuja poceni potovanja in ne nekega sistema za hiter zaslužek. Ker dvomim, da bi bili slovenci zainteresirani za to, za zdaj ne bom dajal ven ref linka.

Upam, da sem vam vsaj malo razsvetlil glede RFSja in njegovega delovanja. Če bo kaj novega bom pa še pisal.

Ni komentarjev: